پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118714
اسناد محرمانه رحمتي و کعبي عليه قلعه‌نويي
تاریخ انتشار : 1393/06/10 09:35:20
نمایش : 2026
رييس کميته اخلاقي فدراسيون فوتبال گفت: راي پرونده شکايت باشگاه استقلال تهران از مهدي رحمتي، ايمان موسوي و حسين کعبي به زودي صادر مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اکبر محمد زاده در مورد شکايت باشگاه استقلال تهران از جواد نکونام، مهدي رحمتي، ايمان موسوي و حسين کعبي به دليل اظهارت شان مبني بر وجود سوء جريان در باشگاه استقلال افزود: مي خواستيم هفته گذشته راي را صادر کنيم ولي به دليل برگزاري بازي هاي ليگ، چند بازيکن نتواستند براي ارايه توضيحات حاضر شوند.



به گفته وي در چند روز آينده راي کميته اخلاقي فدراسيون در مورد مهدي رحمتي، ايمان موسوي و حسين کعبي صادر مي شود.


رييس کميته اخلاقي فدراسيون فوتبال درمورد رسيدگي به شکايت استقلال از جواد نکونام نيز گفت: با توجه به اين که نکونام در ايران حضور ندارد، از وي خواسته ايم اگر اطلاعاتي در مورد سوء جريان هايي که ادعا کرده است در استقلال وجود دارد، ارايه کند.


وي در مورد امکان رسيدگي غيابي به پرونده نکونام گفت: عدم حضور نکونام مانع از رسيدگي نمي شد ولي بايد به وي ابلاغ کنيم.


محمد زاده در مورد ضمانت اجرايي راي صادر شده توسط کميته اخلاقي فدراسيون گفت: کميته اخلاقي امر به معروف و نهي از منکر نمي کند بلکه با توجه به اخلاق حرفه اي، راي صادر مي کند.


وي در پاسخ به اين سئوال که آيا رحمتي، کعبي و موسوي مدارکي دال بر اثبات ادعاهاي خود ارايه کرده اند يا خير افزود: اين مساله محرمانه است و ما فقط راي را اعلام مي کنيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html